Sunday, October 17, 2010

::Kenapa aku menyusahkan diri sendiri? WHY la?::

Salam...

Hmm... kenapa aku menyusah diri sendiri?? soalan tu yg sentiasa berlegar2 di kepala otak aku bila mana nak siapkan assignment yg due date nya lagi beberapa hari, or nak menghadapi exam...

y la... hehehe... kata org, takde penyakit, yg pergi cari penyakit kenapa.. kan.. dulu dah elok2 sabtu ahad dok umah. now lak, sabtu ahad gi kelas.. full day lak tu..

letih?? mmg la letih... tapi, sometime, it is fun actually... seronok tu mmg la ada sambung belajar nie.. cuma, bila mengenangkan masa tu tak banyak - ye la part time kan.. mana ngan kerja lagi.. dah la kerja kat KL.... bhgn account lak tu... biasa la, account nie, bila free, mmg free giler.. bila time bz tu, mmg la bizi sedasyat2 nya.... nak buat cam ne.. its the course yg aku pilih masa dip n deg dulu.. so, terima je la... kan...

kenapa aku sambung study n menyusah kan hidup aku nie... hmm. nak kata fantastic word, tak pandai la aku.. "anjakan paradigma"... tak gheti aku nak pakai bombastic word cam tu.. sbb aku nie seorang yg telus.. direct...

Sebenarnya.. hubby yg insist sambung master nie.. dia nak aku alihkan perhatian aku ke benda lain... sbb, ada la something jadi... n aku mmg ... (penerangan terpaksa di hentikan kerana terlampau panjang... yg dah tau tu, paham2 je la..)

so, bermula la hidup aku yg dulu weekend relax giler, but now jadi tak relax langsung... hehehe...
sebagai seorang student "Master in Forensic Accounting and Financial Criminology... wah. cam gerun je dengar... sumer kengkawan kata (yg mana dah tau aku bosan ngan accounting nie la), "dah kata bosan ngan accounting, yg amik master in accounting asal?".. hmmm.... aku terangkan balik kat depa... aku amik Forensik... nak bedah siasat penipuan accounting.. ala ala CSI.... hehehe.... depa jawab," ooo"... (panjang juga la..) hehehe..

nie ada sekeping gambar aku bersama student2 dalam kelas.. n masa tu subject "Fraud Investigation"..


pandai2 la cari mana aku.... mmg dalam kelas nie, notebook is the necessary thing to bring in da class...

ok la.. takat tu je.. nak tidur dah....

W'salam...

No comments:

Post a Comment