Thursday, November 4, 2010

::Hospital - pt 1::

Salam...

3.11.2010 - i ada appointment kat hospital Primanora Medical Centre.. kat TTDI.. ingat nak ajak one of the KPT practical punya org utk teman... tetiba, my sis bagi tau, my niece - adik, ada kat office dia hari nie.. so, instead of bawa budak KPT tu, i bawa le my niece teman i.. hehehe...

sampai la kat medical centre tu, ada la tunggu dekat dua jam (sbb doktor kena attend emergency case la plak...)... baru la dapat jumpa doktor.. mmg la.. doktor favourite - Datuk Dr Nor Ashikin... mmg i recommend to all my friend to see her..

tgh la menunggu nak jumpa doktor nie, tetiba i haus.. ada la water refill kat situ.. ada hot n cold water.. so i asked my niece to refill water dalam botol air yg dia bawa.. so, my niece tanya la, "nak air sejuk ke panas".. i pun jawab la, air sejuk please.. sapa nak minum air panas... hehehe... dia pun pegi refill... so, after dia refill, dia pun bagi i the water.. hmm... tak sejuk langsung.. rupanya, dia campur air sejuk n panas... she wont allowed me to drink cold water.. my niece.. only 11 yrs old.. dah pandai nak jaga org... alhamdulillah...

about the medical centre, it was different from other hospital.. langsung takde bau ubat... the most impressive things la.. slalu pi hospital je, mesti ada bau ubat... nie langsung takde.. best btul... and the staff there was very friendly and professional.. not like Darul Ehsan Medical Centre Shah Alam.. I tobat taknak masuk DEMC dah sampai bila bila,. doktor ngan staff sama UNETHICAL... i mmg tak recommend la kat DEMC... low class doktor n staff... (malas nak mention nama doktor tu.. but, i will remember sampai bila2.. apa yg u all buat kat i... n i will keep spreading these stories to all my friend... DEMC is the WORST Hospital in the world..) I dont mind paying additional cost dari pergi DEMC... cheh!!

and the doctor - Datuk Dr Nor Ahikin - very very good n friendly.. very high professionalism... n the facility in the hospital - was modern... I rate A++++++ for the doctor, the clinic, the staff and the service... so, doctor, gave me 7 days of MC... hmm... dia suruh rehat kat rumah... ok... ikut je la...

dah la account tak close lagi... so, i minta tolong hamdi, AM, untuk buat the fund account... for company account, i bawa balik utk buat.. n nak jadikan citer.. tak balance RM50k.. pening la i.... nak balance kan dia... cam ne tak balance nie.. apa masalahnya...??? heran btul la... hmm... nak check kat system, i takde access dari umah... hmm.. so, just balancekan dulu la.. next week i btulkan,.... hehehhe...

so, my mc start on 4th november... lepak je la kat umah my mum.. sambil siapkan assignment CG i.. hehehe...

w'salam...

No comments:

Post a Comment