Friday, April 29, 2011

::Journey as a Mother - Part 2::

Salam...

Part 2 perjalanan kisah ku di sambung....

Month 2

November is my second month of pregnancy... Tak banyak perkara yg boleh di ceritakan kerana, rutin hidupku seperti biasa.. tiada cabaran, tiada rasa loya yg excessive... sket je.. n most of the time, petang.. alhamdulillah.. bukan masa-masa aku naik train pepagi.. Allah dah meringankan keadaan aku...

Bulan November 2010 nie bulan yg tak mencabar juga.. sbbnya, cuti sem... weekend takde class.. so, my weekend now rasa cam kosong.. dulu masa ada kelas, rasa menyampah, restless n so on.. bila dah cuti nie, terasa nak gi kelas la pula.. hmm.. macam2 perangai manusia....

tak habis2 dgn rasa menyampah tu.... heheheh.....

so far takde la benda yg bleh di ceritakan masa bulan ke dua nie... mabuk mabuk, tak rasa sgt la... maybe tak rasa langsung pun... tak le muntah2... langsung takde.... alhamdullillah.. sebab aku ada 'penunggang' public transport nie.. komuter and lrt... biarla jjgn ada masalah2 cam tu masa naik public transport nie.. bukan apa, bagi org lain tak selesa plak....

aku start check up kat primanora medical centre, dengan Dr Nor Asyikin (Dr Nora).. very stylo doc.. very pretty...

gidup seperti biasa... oh ya.. tempat makan.. utk lunch aku mmg tak boleh pergi tbg haji cafe.. aku mmg tak thn dengan bau dia... tu je la mabuk yg aku alami.... hehehe....

No comments:

Post a Comment